Høstkonsert

1. november, Universitetets aula (tidspunkt ikke fastsatt)

César Franck, symfoni i D-moll

Resten av programmet er ikke fastsatt

Dirigent

Kjell Seim

Solister

Ikke fastsatt

Billetter

Koronavirus infoside

Vi har en infoside om smittesituasjonen. Her finner du rettningslinjene vi følger under øvelsene våre, og råd fra FHI angående reise med kollekivtrafikk og for personer i risikogrupper. Infosiden finner dere på uso.no/aktuelt.

USO bilde

Om orkesteret
an image

Universitetets Symfoniorkester, Oslo, er et ambisiøst amatørorkester tilknyttet Universitetet i Oslo. Vi er nåværende studenter, tidligere studenter og universitetsansatte, men også andre. Vi arrangerer 5 egne konserter per år, i tillegg til at vi deltar på seremonier og arrangement på universitetet.

Grasrotandelen
an image

Du kan støtte Universitetets Symfoniorkester hver gang du tipper. Det koster ingen ting, du bare bestemmer hvor deler av overskuddet fra Norsk Tipping skal fordeles. Det er også veldig enkelt. Skriv ut dette og ta med til kommisjonæren neste gang du tipper

Bli medlem?